Deze week volsta ik met een aanal fotogalerijen met bijschriften.
Maandag worden de regengoten gemonteerd.
Ik hoop dat eind aanstaande week de verwarming brandt, het water en het rioolwater goed functioneren en ook de ventilatie werkt.
Eind volgende week ga ik 3 weken naar Zwitserland de kinderen en kleinkinderen bezoeken.
WATER
Verwarming / warm water
De regengoten
Ventilatie
De Corral voegen
Iedereen prettige kerstdagen en een gelukkig 2019 gewenst.
To volgend jaar !!!!