Week 32

Week 32 was een bijzondere week.

Er is veel en er is niets gebeurd.

1.De aannemer is de hele week niet geweest. Hij had een soort van vakantie en was ook bezig met kleine klusjes bij verschillende klanten. Dat wist ik ook.

2. De installateur is ook de hele week niet geweest. Daar weet ik geen reden van.

3. De timmerman van de deuren is ook niet geweest. Oh ja, even om een andere deur open te maken zodat ik in het huis kon.

4. Alleen de man van de "pala", de graafmachine is geweest en heeft zijn werk afgemaakt.

5. Op dinsdag en woensdag werd het feest van de dorpsheilige "San Caetano" gevierd.

Op dinsdagavond is er gegrild, was er muziek en is er gedanst.

Op woensdag werden er verschillende missen gehouden en 's-avonds was er weer eten (inktvis) en muziek en werd er tot diep in de nacht gedanst.

6. Op vrijdag kwam de technische architect met een man die een offerte gaat uitbrengen voor de microcement vloeren in keuken en salon.

7. Vrijdagmiddag heb ik alle in Vigo de bestelde lampen opgehaald zodat die ingebouwd kunnen worden.

 

Maar nu eerst de video van binnen die ik vorige week niet kon maken.

De "pala" .......

San Caetano: De muziek van woensdagochtend bij mijn huis en de rondgang met de heiligen..... Santa Marta en San Caetano.

In mijn huis zit ook een "ruimte" waar ik heiligen en/of mariabeeldjes kan plaatsen. Met een weiwaterbakje en plaats voor een kaarsje.

Na een zeer lange periode van hoge temperaturen en droogte begon het deze week dan eindelijk een beetje te regenen.

Met als gevolg een prachtige regenboog. Zo mooi had ik die nog nooit gezien, vandaar de vele foto's.......

Na een telefoontje van de technische architect heeft de installateur beloofd volgende week de hele week te komen.

Ook de aannemer is er dan weer.

Ik hoop dat ik dan volgende week over een grote vooruitgang kan berichten.